Využijte maximálně svůj firemní profil na Facebooku

Využijte největší sociální síť na světě ve svůj prospěch.
A to zcela ZDARMA!

  • v současné době je po celém světě cca 770 miliónů
    aktivních uživatelů
  • v České Republice cca 3,5 miliónů aktivních uživatelů
Důležité je zmínit, že počet uživatelů neustále narůstá. Uchopte tedy šanci a efektně využijte svůj firemní profil k vybudování velké fanouškovské základny, k propagaci značky či k podpoře prodeje vašich produktů a služeb.

Jak tedy správně využívat firemní profil na Facebooku?

1) Mějte vyplněné veškeré informace o vaší společnosti (od všech kontaktů, přes otevírací hodiny, po informaci o parkování před vaší společností)

  • Čím více budete mít vyplněných údajů, tím více potěšíte uživatele při hledání informací o vás.

2) Vložte logo na profil

  • logo = vaše značka na trhu - logo máte možnost kdykoliv změnit

3) Vytvořte vlastní alba a nahrajte různé fotografie či obrázky

  • ukažte uživatelům vaše produkty
  • pochlubte se vašimi referencemi
  • využijte sílu Facebooku k distribuci vašich reklamních letáků či bulletinů
  • mějte na paměti: Čím originálnější grafická podoba letáků či bulletinů, tím atraktivnější pro uživatele = vyšší počet sdílení = vyšší šance něco prodat

4) Pravidelně pište statusy

  • když uživatel uvidí, že se na profilu pořád něco děje, více jej bude navštěvovat
  • když uživatel napíše komentář k vašemu statusu, odpovězte mu
  • v komunikaci s uživateli dodržujte určité standardy
  • vaše komunikace nesmí být až moc formální, uživatelé Facebooku mají rádi osobitost
  • osobitost vzbudí v uživateli pocit důvěry ve vás a vaši společnost
  • status nesmí na první dojem něco prodávat, uživatel si může pak myslet, že mu chcete něco vnutit
  • důležité je ve statusu vzbudit v uživateli pocit, že musí odpovědět
  • komentáře uživatelů jsou to, co potřebujete pro úspěšné fungování na Facebooku
  • z komentářů lze vyčíst cenné informace, které vám pomohou v rozvoji vaší společnosti
  • můžete například zjistit: Jaký typ produktu je lepší? Jaké má produkt nevýhody? V jaké ceně jsou dané služby pro uživatele přijatelné? A mnoho dalšího.
  • pro zjišťování informací využijte také aplikaci Ankety, kterou máte v profilu k dispozici
  • sdílejte ve statusech vaše firemní promo videa
Facebook Logo

Důležité si zapamatovat:

Facebook je zcela ZDARMA a poskytuje možnost oslovit velmi vysoký počet uživatelů s náklady pouze na váš čas. Využijte tedy každou možnost, kterou Facebook nabízí a proměňte ji v ZISK ve váš prospěch.

Zdroj: Statistiky čerpány z http://www.checkfacebook.com/